Goed aangekomen

Met deze aankomstvermelding willen we alle kennissen van onze vakantiedeelnemers op de hoogte brengen wanneer de groep ‘goed aangekomen' is op de vakantiebestemming.

Concreet wordt op deze site een vermelding gemaakt, op de dag van aankomst na 22u, als de groep ‘goed aangekomen' is en een vlotte heenrit achter de rug heeft. (Hou rekening met buitenlandse nachtreizen).

Vergeet niet dat je bij de terugreis gebruik kan maken van de ‘Terugkomtelefoon' om het exacte aankomstuur te vernemen. Werkwijze: 1u of 2u voor aankomst kan je een telefonische boodschap beluisteren via Radio Kamp. Het correcte beluur en de specifieke vakantiecode werd meegegeven in de vakantiebrochure op de voorlaatste pagina.

VertrekNaamGoed Aangekomen?
20/07/2014Massembre (BE) - Showbizzvakantie Een vertrek als echte VIP's. Na een vlotte reis zijn ze goed aangekomen in Massembre voor een weekje showbizz. Het wordt alvast een fantastische week met tal van leuke workshops en natuurlijk niet te vergeten het bezoek van Showbizz Bart! We hebben er zin in! Laat de show maar beginnen!
21/07/2014Lokeren (BE) - Feestbeestvakantie We zijn goed aangekomen in Lokeren. Zowel de kindjes als de monitoren hebben al bewezen echte feestbeesten te zijn. We zijn al geïnstalleerd in onze kamers en hebben net ons buikje rond gegeten. We kijken volop uit naar de volgende dagen! Tot vrijdag! Waar is dat feestje ... Hier is dat feestje!
22/07/2014Calabuig (ES) - Catalaans genieten Na een vermoeiende busreis met een klein uurtje vertraging zijn we aangekomen in Calabuig! We hebben een wandelingetje gemaakt in de buurt en gaan zometeen het zwembad in. 30 Graden en een stralend zonnetje, daar kunnen we wel aan wennen ;-).
22/07/2014Pineda de Mar (ES) - Costa Fiesta Deze morgen zijn we rond 9u00 aangekomen in het zonovergoten Pineda de Mar. We hebben al genoten van een eerste strandmoment en wateraerobic :-). Er is een super sfeer in de groep en we zijn klaar voor een weekje aan de Costa fiesta!
24/07/2014Selce (HR) - Sunsationeel Istrië Dag iedereen in het verre België. We zijn deze ochtend rond 10u30 in Selce aangekomen. Na een eerste kennismaking hebben we ons meteen in de kamers geïnstalleerd. De wolken en regendruppels van deze voormiddag hebben ondertussen plaatsgemaakt voor een stralende zon. We duiken op dit moment met z'n allen in de Adriatische zee. Vanavond staan de eerste van een hele reeks topactiviteiten op de deelnemers te wachten. Het belooft een fantastische vakantieperiode te worden. tot volgende week en groetjes uit Kroatië.
24/07/2014Blaubeuren (D) - Leute in Legoland We zijn goed aangekomen met een 45-tal minuten vertraging. Op de bus vlogen we er al meteen in met de Legofilm. Ideaal om de Legovakantie goed in te zetten. Bij aankomst in Blaubeuren mochten we dan meteen aanschuiven voor een eerste feestmaaltijd. Groetjes!
25/07/2014Beekse Bergen-Kievit (NL) - Safarivakantie Hallo, alle safaribeesten zijn goed aangekomen. We leerden elkaar, de monitoren en de kokjes al kennen. Nu schuiven we aan tafel. Op het menu: swingende slangen op het ritme van salsa drummende wilde zwijnen, afgewerkt met handgeplukte aromaten. Samengevat: spaghetti. Groetjes en tot volgende week.
26/07/2014Gérardmer (FR) - Fantasticable We wachten op een update
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: Modern & jazz Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: Beats & sounds Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: designers Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: hiphop Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: movie Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: musical Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: street Deze vakantie moet nog vertrekken
27/07/2014Massembre (BE) - Podiumfreak: theater Deze vakantie moet nog vertrekken
28/07/2014Lago Trasimeno (I) - Italiaans avontuur Deze vakantie moet nog vertrekken
28/07/2014Putten (NL) - Dolfijne vakantie Deze vakantie moet nog vertrekken
28/07/2014Parijs-Londen (FR-GB) - City hop'n Deze vakantie moet nog vertrekken
31/07/2014Oberau (AT) - Aquadventure Deze vakantie moet nog vertrekken
31/07/2014Selce (HR) - Sunsationeel Istrië Deze vakantie moet nog vertrekken
1/08/2014Beekse Bergen-Kievit (NL) - Safarivakantie Deze vakantie moet nog vertrekken
2/08/2014Kevelaer (D) - Action (wo)men Deze vakantie moet nog vertrekken

Je kan ons ook terugvinden op Facebook: facebook.com/KazouBrugge